Vytvořit žádost pro vrácení či reklamaci
Všechny reklamace týkající se produktů nebo internetového obchodu můžete podat vyplněním níže uvedeného formuláře.
Doporučuje se uvést v popisu reklamace:
1. informace a okolnosti týkající se předmětu reklamace, zejména druh a datum vzniku nesrovnalostí nebo nesouladu se smlouvou;
2. způsobu uvedení do souladu se smlouvou nebo prohlášení o snížení ceny, odstoupení od smlouvy nebo jiném nároku; a
3. kontaktní údaje osoby podávající reklamaci – usnadní to a urychlí vyřízení reklamace.
4. K reklamaci mohou být přiloženy důkazy (např. fotografie, doklady nebo produkt) související s předmětem reklamace.
Můžeme se také obrátit na osobu podávající reklamaci s žádostí o poskytnutí dalších informací nebo zaslání důkazů (např. fotografie), pokud to usnadní a urychlí vyřízení reklamace z naší strany.
Prodávající se k reklamaci vyjádří bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 kalendářních dnů od jejího obdržení.