PŘES 100 000 PRODUKTŮ

BEZPEČNÉ NÁKUPY

ATRAKTIVNÍ CENY

PROFESIONÁLNÍ PORADENSTVÍ

Nav switch
Zavolejte nám:

+420 296 330 551

infolinka je k dispozici:

PO–PÁ 8:00 - 17:00

Vytvořit žádost pro vrácení či reklamaci

Jak podat reklamaci?

Všechny reklamace týkající se produktů nebo internetového obchodu můžete podat vyplněním níže uvedeného formuláře.

Co napsat v reklamaci?

Doporučuje se uvést v popisu reklamace:

1. informace a okolnosti týkající se předmětu reklamace, zejména druh a datum vzniku nesrovnalostí nebo nesouladu se smlouvou;

2. způsobu uvedení do souladu se smlouvou nebo prohlášení o snížení ceny, odstoupení od smlouvy nebo jiném nároku; a

3. kontaktní údaje osoby podávající reklamaci – usnadní to a urychlí vyřízení reklamace.

4. K reklamaci mohou být přiloženy důkazy (např. fotografie, doklady nebo produkt) související s předmětem reklamace.

Můžeme se také obrátit na osobu podávající reklamaci s žádostí o poskytnutí dalších informací nebo zaslání důkazů (např. fotografie), pokud to usnadní a urychlí vyřízení reklamace z naší strany.

Kdy obdržíte odpověď na reklamaci?

Prodávající se k reklamaci vyjádří bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 kalendářních dnů od jejího obdržení.

Zjistit stav objednávky