PŘES 100 000 PRODUKTŮ

BEZPEČNÉ NÁKUPY

ATRAKTIVNÍ CENY

PROFESIONÁLNÍ PORADENSTVÍ

Nav switch
Menu

Všeobecné obchodní podmínky pro nakupování přes s-shop absulo.cz

I. Obecné informace 

1. Polská společnost Łazienkaplus.pl S.A., se sídlem v Żernikách, ul. Składowa 17, 62 – 023 Żerniki, Polská republika, IČO (Regon): 301966362, zapsaná v polském obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem Poznaň pod číslem KRS 0000400575 (dále jako „Společnost“ nebo „Prodávající“), prostřednictvím svého internetového obchodu (dále jako „E-Shop“) nacházejícího se na webové adrese absulo.cz (dále jako „Internetové stránky“), prodává movité věci fyzickým osobám s bydlištěm na území České republiky a právnickým osobám se sídlem v České republice (dále jako „Zákazník“ nebo „Kupující“).

2. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jako „VOP“) jsou součástí kupní smlouvy uzavřené mezi Společností jakožto prodávajícím a Zákazníkem jakožto kupujícím prostřednictvím E-Shopu a postupem popsaným ve VOP (dále jako „Smlouva“).

3. VOP upravují proces uzavírání Smlouvy, to je kromě jiného skutečnost, kdy dochází k uzavření Smlouvy mezi Společností a Zákazníkem. 

4. VOP upravují práva a povinnosti v souvislosti s vedením zákaznického účtu podle části II. těchto VOP. 

5. Kontaktní údaje a informace o Společnosti jsou dostupné zde.

 

II. Zákaznický účet

1. Zákazník nebo kterákoliv jiná osoba (dále jako „Uživatel“) si může vytvořit zákaznický účet (dále jako „Zákaznický účet“), a to prostřednictvím registrace na Internetových stránkách.

2. Zákaznický účet slouží k uzavření jedné nebo více Smluv a uplatňovaní dalších práv Zákazníka dle Smlouvy, za podmínky, že Uživatel vyplní požadované údaje v tomto Zákaznickém účtu.

3. Prostřednictvím Zákaznického účtu může Uživatel 

a. sledovat historii uzavřených Smluv a objednávek zadaných prostřednictvím Zákaznického účtu,
b. sledovat stav zadané objednávky,
c. používat kontaktní formulář,
d. přihlásit se k odběru newsletteru Společnosti,
e. podat reklamaci jím zakoupeného zboží.

4. Podmínkou vytvoření Zákaznického účtu je registrace, to je vyplnění registračního formuláře, ve kterém je potřebné vyplnit a uvést následující údaje: e-mailovou adresu a heslo, a dále provést další případné požadované kroky. 

5. Na e-mailovou adresu uvedenou v registračním formuláři bude zaslána zpráva s uvedením způsobu potvrzení registrace spolu s dalšími informacemi. Okamžikem potvrzení registrace je uzavřena smlouva mezi Zákazníkem a Společností, jejímž předmětem je užívání Zákaznického účtu (dále jako „Smlouva o zákaznickém účtu“). 

6. Zákazník je povinen v Zákaznickém účtu uvádět správně a pravdivě údaje o své osobě a zajistit jejich aktualizaci. Nepřesnost, neúplnost a nesprávnost těchto údajů je k tíži Zákazníka.

7. Smlouvu o zákaznickém účtu lze ukončit kliknutím na tlačítko "Smazat účet", které se nachází v Zákaznickém účtu po přihlášení v záložce "Upravit své údaje". Toto ukončení není možné, pokud nebyla doposud splněna Smlouva uzavřená za použití Zákaznického účtu, přičemž splněním Smlouvy se pro tyto účely rozumí předání zboží Kupujícímu a zaplacení kupní ceny Prodávajícímu.

8. Zpracování osobních údajů v souvislosti s vedeném Zákaznického účtu a v souvislosti s plněním práv a povinností účastníků Smlouvy o zákaznickém účtu se řídí Informací o zpracování osobních údajů, která je dostupná zde .

9. Účastník nesmí zneužít Zákaznický účet k újmě Společnosti, a to především nesmí způsobit narušení nebo přetížení elektronických komunikačních systémů Společnosti nebo jiných subjektů přímo či nepřímo zapojených do provozování Internetových stránek.

10. Zákazník je povinen chránit přístupové údaje k Zákaznickému účtu. Zákazník není oprávněn umožnit užívání Zákaznického účtu třetím osobám.

11. Poruší-li uživatel povinnosti podle VOP, Společnost je oprávněna s okamžitou účinnosti ukončit Smlouvu o zákaznickém účtu a/nebo zamezit dalšímu přístupu Účastníka k Zákaznickému účtu, a to, aniž by se vyžadovala předchozí upozornění či výzva k nápravě uživateli.

 

III. Informace o zboží uvedeném na Internetových stránkách

1. Veškeré zboží uvedené na Internetových Stránkách je zcela nové a bez fyzických a právních vad, s výjimkou tzv. outletových produktů, jejichž případné vady a poškození jsou uvedeny v popisu produktu. Na Internetových stránkách se nachází také základní popis nabízeného zboží.

2. Ceny zboží, které je nabízeno Prodávajícím na Internetových stránkách, jsou uvedeny bez daně z přidané hodnoty (DPH) a s daní z přidané hodnoty (DPH).[VK3] 

3. U každého zboží, které je nabízeno Prodávajícím na Internetových stránkách, je uvedena orientační dodací lhůta, která činí maximálně 30 dní od uzavření Smlouvy, s výhradou zboží "na míru", jehož dodací lhůta může být delší, o čemž Zákazník bude informován.

Dodací lhůta pro tyto účely znamená, kolik pracovních hodin/dnů obvykle uplyne od okamžiku uzavření Smlouvy do doby, kdy je objednané zboží připraveno k odeslání a odesláno Zákazníkovi. 

Objednávka zboží s různými dodacími lhůtami je odeslána po dokončení celé objednávky, tj. po uplynutí nejdelší dodací lhůty uvedené u objednaného zboží. 

Pokud je dodání zboží rozděleno, mohou být jednotlivé druhy objednaného zboží expedovány v různých časech, o čemž je Zákazník informován e-mailem. 

Pokud se ukáže, že doba dodání je delší než uvedená doba, Společnost kontaktuje Zákazníka, aby ho informovala o této skutečnosti. 

V případě platby bankovním převodem se lhůta pro dodání objednaného zboží prodlužuje o dobu převodu kupní ceny na bankovní účet Společnosti a v případě platby kartou o dobu autorizace platby.

4. Zboží uvedené na Internetových na Stránkách, které Prodávající tímto nabízí k uzavření Smlouvy, představuje nabídku Prodávajícího ve smyslu § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jako „Občanský zákoník“), s výhradou vyčerpání zásob zboží nebo jiné okolnosti na straně Prodávajícího či stojící mimo Prodávajícího, která by mu bránila, byť i částečně plnit Smlouvu.

 

IV. Uzavření Smlouvy

1. Podmínkou uzavření Smlouvy, je učinění právně závazné objednávky Kupujícím (dále jako „Objednávka“), a to tak, že Kupující provede následující:

a. Kupující vloží jím požadované zboží do elektronického nákupního košíku (dále jako „Objednané Zboží“), způsobem požadovaným na Internetových stránkách,

b. Kupující označí způsob doručení / dopravy Objednaného zboží,

c. Kupující označí způsob úhrady kupní ceny za Objednané zboží,

d. pokud Kupující neuzavírá Smlouvu prostřednictvím Zákaznického účtu, Kupující vyplní také požadované identifikační a kontaktní údaje o své osobě, a to včetně telefonního čísla a emailové adresy,

e. Kupující vyplní nebo označí další požadované nebo volitelné údaje,

f. Kupující se seznámí s těmito VOP a toto seznámení potvrdí požadovaným způsobem,

g. Kupující se seznámí s dalšími dokumenty a toto seznámení potvrdí požadovaným způsobem, a

h. Kupující dokončí Objednávku zakliknutím tlačítka "Objednat a zaplatit" (v případě online platby) a tlačítka "Potvrdit nákup" (v případě jiných forem platby).

 

2. Prodávající přijme Objednávku zpravidla bez zbytečného odkladu, nejpozději však do tří pracovních dnů ode dne odeslání Objednávky (dále jako „Akceptace“), a to e-mailem zaslaným na e-mailovou adresu Kupujícího.

3. Smlouva je uzavřena okamžikem doručení Akceptace Kupujícímu.

4. Prodávající je oprávněn vyzvat Kupujícího k dodatečnému potvrzení Objednávky, zejména kupuje-li Kupující velké množství Objednaného zboží nebo hodnota Objednané zboží je vysoká, nebo upozornit a vyzvat k opravě nebo doplnění údajů uvedených v Objednávce, a to i po provedení Akceptace, nejpozději však do sedmi dnů ode dne odeslání Objednávky. Není-li provedeno toto dodatečné potvrzení Objednávky způsobem požadovaným Prodávajícím, Smlouva se tímto ruší, o čemž bude Kupující vyrozuměn e-mailem zaslaným na jeho e-mailovou adresu. Byla-li již zaplacena kupní cena, Prodávající ji vrátí Kupujícímu bez zbytečného odkladu po provedení tohoto oznámení.

5. V případě zřejmé nesprávnosti způsobené v důsledku lidské chyby nebo technické závady nebo jiné okolnosti, která se týká ceny a vlastnosti zboží uvedené na Internetových stránkách, a to zejména, pokud skutečná cena zboží neodpovídá ceně uvedené na Internetových stánkách, nejedná-li se o slevu výslovně uvedenou Prodávajícím na Internetových stránkách, má Prodávající právo odstoupit od Smlouvy do sedmi dnů ode dne odeslání Objednávky, a to i pro provedení Akceptace. 

 

V. Kupní cena

1. Kupující je povinen zaplatit kupní cenu za Objednané zboží způsobem, který zvolí v Objednávce, přičemž kupní cenou se rozumí nejenom cena samotného Objednaného zboží, ale i cena dopravy Objednaného zboží dle zvoleného způsobu dopravy Objednaného zboží a další náklady spojené s plněním Smlouvy (dále jako „Kupní cena“).

2. Kupní cenu lze uhradit následujícími způsoby:

a. Dobírkou – platba v hotovosti kurýrovi nebo na pokladně místa osobního odběru. Ve vybraných případech si Společnost vyhrazuje právo na dodatečné telefonické ověření těchto Objednávek.

b. Bankovním převodem – forma platby pro Zákazníky, kteří se sami přihlásí do online bankovnictví, navštíví pobočku banky nebo poštu. Po zadání objednávky obdrží Zákazník e-mailem číslo bankovního účtu, na který má být převedena správná částka. Jakmile je platba zaúčtována na bankovním účtu Společnosti, je objednávka předána do skladu Společnosti k dokončení a přípravě expedice.

c. Platební kartou (Visa, Mastercard).

d. Prostřednictvím služby PayU provozované společností PayU S.A., KRS:0000274399, se sídlem Grunwaldzka 186, 60-166, Poznaň, Polsko,

přičemž Prodávající je oprávněn omezit nabízené způsoby úhrady zboží ve vztahu k některému nabízenému zboží.

3. Kupující je povinen zaplatit Kupní cenu do tří dnů od doručení Akceptace, nejedná-li se o platbu dobírkou. Nebude-li Kupní cena uhrazena v této lhůtě, Prodávající má právo odstoupit od Kupní smlouvy; tímto není dotčeno právo Prodávajícího na náhradu škody. Do doby, než bude Kupní cena plně uhrazena, Prodávající není povinen předat zboží Kupujícímu a/nebo jej odeslat Kupujícímu.

4. Kupující je povinen zaplatit Kupní cenu, zvolil-li jako způsob úhrady dobírku, při předání objednaného zboží. Nebude-li Kupní cena uhrazena při předání Objednaného zboží nebo ve lhůtě určené k převzetí Objednaného zboží, Prodávající má právo odstoupit do Kupní smlouvy; tímto není dotčeno právo Prodávajícího na náhradu škody.

5. Po úhradě Kupní ceny Prodávající doručí Kupujícímu elektronicky daňový doklad o úhradě Kupní ceny na jeho emailovou adresu; písemný daňový doklad Prodávající doručí Kupujícímu, pokud o to požádá Kupující způsobem stanoveným Prodávajícím, a to spolu s dodaným Objednaným zbožím.

 

VI. Dodání Objednaného zboží

1. Prodávající je povinen doručit Kupujícímu Objednané zboží na místo jím určené v Objednávce, a to v závislosti od způsobu doručení, který určil Kupující v Objednávce. Kupující je povinen převzít Objednané zboží na tomto místě.

2. Objednané zboží lze doručit Kupujícímu jedním z následujících způsobů:

a. specializovanou kurýrní společností, a 

b. prostřednictvím služby „Zásilkovna“ provozované společností Zásilkovna s.r.o., IČO: 28408306, se sídlem Českomoravská 2408/1a, Libeň, 190 00 Praha 9. 

3. Nepřevezme-li Kupující nebo jím zplnomocněná osoba Objednané Zboží v místě jím určeném a v termínu, který mu bude předem oznámen, a Objednané Zboží bude nutno doručit opakovaně, přičemž Prodávajícímu vzniknou v důsledku této skutečnosti další náklady, Prodávající je oprávněn požadovat po Kupujícím úhradu takto vzniklých zvýšených nákladů. Dojde-li k opakovanému doručování Objednaného Zboží a Kupující ho opětovně nepřevezme, Prodávající má právo odstoupit od Smlouvy; tímto není dotčeno právo Prodávajícího na náhradu škody.

4. V případě osobního odběru Prodávající informuje o možnosti vyzvednout si Objednané zboží e-mailem. Objednané zboží musí být vyzvednuto do tří dnů od obdržení informace o možnosti vyzvednutí Objednaného zboží. 

Objednané zboží, které nebude vyzvednuto ve stanovené lhůtě, bude odesláno zpět, přičemž Prodávající má právo odstoupit od Smlouvy; tímto není dotčeno právo Prodávajícího na náhradu škody.

5. V případě, kdy u jednotlivých druhů Objednaného zboží existují velké rozdíly v dodacích lhůtách nebo způsobu balení, které jsou součástí jedné Objednávky zboží, může Prodávající rozhodnout o rozdělení doručení Objednaného zboží na několik dílčích částí, tzn. Objednané zboží bude dodáno po částech. 

V takovém případě může dojít ke změně nákladů na dopravu, to je k navýšení Kupní ceny, o čemž je Prodávající povinen informovat Kupujícího. Pokud Kupující neakceptuje toto navýšení Kupní ceny o tyto zvýšené náklady na dopravu a neuhradí je, Prodávající je oprávněn odstoupit od Smlouvy. 

6. Kupující je při převzetí Objednaného Zboží, nejedná-li se o osobní odběr, povinen prohlédnout a zkontrolovat obal, ve kterém je zabaleno Objednané zboží. Kupující je v případě jakýchkoliv závad či porušení obalu Objednaného zboží tuto skutečnost neprodleně oznámit osobě, která předává Kupujícímu Objednané zboží a rovněž vyrozumět Prodávajícího o této skutečnosti. V případě, že obal, v němž je Objednané zboží zabaleno, je závadný nebo je porušen, Kupující nemá povinnost převzít Objednané zboží.

 

VII. Vlastnické právo k Objednanému zboží a přechod nebezpečí škody na věci 

1. Vlastnické právo k Objednanému zboží přechází na Kupujícího úplným zaplacením Kupní ceny a jeho převzetím Kupujícím.

2. Nebezpečí škody na věci přechází na Kupujícího převzetím Objednaného zboží.

 

VIII. Odpovědnost za vady

1. Práva a povinnosti Prodávajícího a Kupujícího týkající se práv Kupujícího z vadného plnění se řídí příslušnými ustanovením občanského zákoníku a to zejména § 1914 až 1925 Občanského zákoníku a § 2099 až 2014 Občanského zákoníku.

2. Kupující je povinen uplatnit práva z vadného plnění bez zbytečného odkladu poté, co je mohl při dostatečné péči zjistit.

3. Práva z vadného plnění lze uplatnit:

a. vyplněním elektronického formuláře, který lze najít zde: absulo.cz/rma/guest/login, nebo 

b. e-mailem na adresu: [email protected] , nebo 

c. písemně na adresu: „Łazienkaplus.pl, ul. Składowa 17, 62-023 Żerniki, Polsko“

 

IX. Ustanovení VOP určené pro spotřebitele

1. Tato část IX. VOP se použije, je-li Kupujícím fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá/uzavřela Smlouvu s Prodávajícím (dále jako „Spotřebitel“), přičemž ustanovení této části se použijí přednostně před ostatními ustanoveními VOP. 

2. Spotřebitel může v souladu s § 1829 a násl. Občanského zákoníku, odstoupit od Smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezeme Objednané zboží, nebo

a. poslední kus Objednaného zboží, objedná-li Spotřebitel v rámci jedné Objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně,

b. poslední položku nebo část dodávky Objednaného zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo

c. první dodávku Objednaného zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka Objednaného zboží po ujednanou dobu

(dále jako „Odstoupení od Smlouvy“).

3. Spotřebitel může učinit Odstoupení od Smlouvy následujícími způsoby

a. vyplněním elektronického formuláře, který lze najít zde: absulo.cz/rma/guest/login, nebo 

b. e-mailem na adresu: [email protected] , nebo 

c. písemně na adresu: „Łazienkaplus.pl, ul. Składowa 17, 62-023 Żerniki, Polsko“

4. Bližší informace k Odstoupení od Smlouvy, včetně práv a povinností Spotřebitele, které mu vyplývají z Občanského zákoníku, se nacházejí v příloze č. 1 těchto VOP.

5. Vzorový formulář pro Odstoupení od Smlouvy se nachází v příloze č. 2 těchto VOP. 

6. Práva Spotřebitele z vadného plnění se řídí také § 2165 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jako „Zákon o ochraně spotřebitele“).

7. Spotřebitel může vytknout vadu Objednaného zboží, která se na věci projeví v době dvou let od jeho převzetí. Jedná-li se o použité Objednané zboží tato lhůta se zkracuje na dobu trvání jednoho roku.

8. Prodávající je povinen Spotřebiteli vydat při uplatnění práv z vadného plnění písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy Spotřebitel práva z vadného plnění uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení práv z vadného plnění Spotřebitel požaduje a kontaktní údaje Spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení práv z vadného plnění.

9. Spotřebitel má podle Zákona o ochraně spotřebitele, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu u České obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO 000 20 869 (http://www.coi.cz). Formulář k mimosoudnímu řešení Spotřebitelských sporů naleznete na stránkách: https://www.coi.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/

10. Smlouva uzavřená mezi Spotřebitelem a Prodávajícím se řídí právem České republiky.

11. Veškeré spory mezi Spotřebitelem a Prodávajícím týkající se Smlouvy a/nebo těchto VOP jsou příslušné řešit věcně a místně příslušné soudy České republiky.

 

X. Ustanovení VOP určené pro podnikatele

1. Tato část X. VOP se použije, je-li Kupujícím fyzická nebo právnická osoba, která není Spotřebitelem a která uzavírá/uzavřela Smlouvu s Prodávajícím (dále jako „Podnikatel“).

2. Smlouva uzavřena mezi Spotřebitelem a Prodávajícím se řídí právem České republiky.

3. Veškeré spory mezi Podnikatelem a Prodávajícím týkající se Smlouvy a/nebo těchto VOP je příslušný řešit věcně a místně příslušný soud Prodávajícího v Polské republice.

 

XI. Hodnocení a recenze

1. Prodávající umožňuje svým Zákazníkům hodnotit zboží zakoupené prostřednictvím E-Shopu.

2. Zákazník může poskytnout zpětnou vazbu prostřednictvím formuláře, do kterého přidá své hodnocení na jím zakoupené zboží nebo na Společnost. Tento formulář může být zpřístupněn přímo na Internetových stránkách (včetně externího widgetu) nebo může být zpřístupněn prostřednictvím individuálního odkazu, který Zákazník obdrží po zakoupení zboží na jím uvedenou e-mailovou adresu. 

3. Zákazník může hodnotit pouze zboží, které skutečně zakoupil prostřednictvím E-Shopu. Je zakázáno uzavírat fiktivní nebo předstírané Smlouvy za účelem hodnocení zboží nebo Společnosti. 

4. Hodnocení Objednaného zboží nebo Společnosti zákazníky nesmí být použito k nezákonným činnostem, zejména k činnostem, které představují nekalou soutěž, nebo k činnostem porušujícím osobnostní práva, práva duševního vlastnictví nebo jiná práva Společnosti nebo třetích stran. Při hodnocení Objednaného zboží zakoupeného prostřednictvím E-Shopu a hodnocení Společnosti je Zákazník povinen jednat v souladu s právními předpisy, těmito VOP a dobrými mravy.

5. Hodnocení mohou být zpřístupněna přímo na Internetových stránkách nebo na externí službě pro sběr hodnocení, se kterou Společnost spolupracuje a na kterou je na Internetových stránkách odkazováno.

6. Společnost zajistí, aby zveřejněná hodnocení zboží pocházela od Zákazníků, kteří zboží skutečně zakoupili. Za tímto účelem Společnost podnikne následující kroky k ověření, že hodnocení pocházejí od Zákazníků: 

a. Zveřejnění hodnocení vydaného prostřednictvím formuláře dostupného přímo na Internetových stránkách vyžaduje předchozí ověření Společnosti. Ověření spočívá v kontrole souladu hodnocení s těmito VOP, zejména v kontrole, zda je osoba, která hodnotí Objednané zboží Zákazníkem. Společnost tedy ověří, zda tato osoba provedla nákup prostřednictvím E-Shopu, a v případě hodnocení Objednaného zboží navíc ověří, zda tato osoba zakoupila hodnocený Objednaného zboží. Ověření probíhá bez zbytečného odkladu.

b. Společnost zašle svým Zákazníkům (a to i prostřednictvím externí služby zpětné vazby, se kterou spolupracuje) individuální odkaz na e-mailovou adresu, kterou Zákazník uvedl při nákupu. Tímto způsobem je přístup k formuláři hodnocení umožněn pouze Zákazníkovi, který zakoupil Objednané zboží prostřednictvím E-Shopu.

c. V případě pochybností Společnosti nebo námitek směřujících ke Společnosti ze strany jiných Zákazníků nebo třetích osob, zda dané hodnocení pochází od Zákazníka nebo zda daný Zákazník zakoupil uvedené Objednané zboží, si Prodávající vyhrazuje právo kontaktovat autora hodnocení za účelem vyjasnění a potvrzení, že je skutečně Zákazníkem nebo zda zakoupil hodnocené Objednané zboží. 

7. Jakékoli připomínky, odvolání proti ověření stanoviska nebo námitky ohledně toho, zda dané hodnocení pochází od Zákazníka nebo zda daný Zákazník zakoupil hodnocené Objednané zboží, mohou být podány na email: [email protected]

8. Společnost umožňuje zveřejnění pozitivních i negativních hodnocení. Společnost nezveřejňuje sponzorovaná hodnocení.

 

XII. Závěrečná ustanovení

1. Prodávající si vyhrazuje právo tyto VOP kdykoliv změnit nebo zrušit, a to stejným způsobem, jakým tyto VOP uveřejnil.


PŘÍLOHA Č. 1

Poučení o právu na odstoupení od smlouvy uzavřené distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory

 

Společnost Łazienkaplus.pl S.A., KRS 0000400575, se sídlem ul. Składowa 17, 62-023 Żerniki, Polsko, telefon: +420 296 330 551, email: [email protected], [email protected], podnikající prostřednictvím stránek absulo.cz, s kontaktním místem Paxy – absulo.cz , ul. Vratimovska 681/80, 71900 Ostrava – Kunčice,Vám tímto sděluje, že:

  • Máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů.
  • Lhůta pro odstoupení od smlouvy končí uplynutím 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete poslední kus zboží.
  • Odstoupit od této smlouvy můžete jakýmkoli jednoznačným prohlášením adresovaným Łazienkaplus.pl S.A., KRS 0000400575, se sídlem ul. Składowa 17, 62-023 Żerniki, Polsko, (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo prostřednictvím elektronické pošty). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností. 
  • Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
  • Důsledky odstoupení od smlouvy
  • Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, které jsme od Vás na základě smlouvy přijali, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než námi nabízený nejlevnější způsob dodání). Pro vrácení peněžních prostředků použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Přijaté peněžní prostředky můžeme vrátit až po obdržení vráceného zboží nebo až prokážete, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve.
  • Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašlete zpět neboje předejte na Paxy – absulo.cz , ul. Vratimovska 681/80, 71900 Ostrava – Kunčice. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám zboží odešlete zpět před uplynutím 14 dnů.
  • Přímé náklady spojené s vrácením zboží ponesete Vy.
  • Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

PŘÍLOHA č. 2

Prohlášení o odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku prostřednictvím stránek absulo.cz.

Łazienkaplus.pl S.A. 
KRS: 0000400575
se sídlem ul. Składowa 17
62-023 Żerniki
Polsko

 

doručovací adresa:                                                                    

Paxy – absulo.cz 
ul. Vratimovska 681/80
71900 Ostrava – Kunčice
Česká republika

V ................................................... dne .......................

Já, [jméno, příjmení], trvale bytem [ulice, číslo orientační, číslo popisné], [PSČ] [obec], oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o koupi zboží:

Název zboží:

Číslo objednávky:

Datum objednání zboží: 

Datum obdržení zboží:

Číslo dokladu:

Číslo bankovního účtu:

.............................................................................
 [jméno, příjmení]

Stáhnout PDF k vytisknutí (odkaz)