Nejčastější dotazy zákazníků
Ještě jsem neobdržel svou objednávku
- Zkontrolujte, zda jste od nás obdrželi potvrzení o odeslání s odkazem na sledování stavu zásilky (může být ve složce SPAM). Pokud ano - na stránkách kurýrní společnosti získáte informace o aktuálním stavu zásilky. Nezapomeňte, že doba doručení je orientační - skutečný termín doručení obdržíte ve zprávě od kurýrní společnosti.
- Pokud balíček nedorazil i přes potvrzení od kurýrní společnosti - kontaktujte přímo přepravní společnost.
- Pokud jste neobdrželi odkaz na sledování zásilky - zkontrolujte naši poslední zprávu o stavu vaší objednávky a datum jejího dokončení. V situaci, kdy termín kompletace objednávky uplynul - kontaktujte nás a zjistíme co se stalo.
Zákaznický servis: +420 296 330 551
email: [email protected]