PŘES 100 000 PRODUKTŮ

BEZPEČNÉ NÁKUPY

ATRAKTIVNÍ CENY

PROFESIONÁLNÍ PORADENSTVÍ

Nav switch
Menu

Nejčastější dotazy zákazníků

Ještě jsem neobdržel svou objednávku

  • Zkontrolujte, zda jste od nás obdrželi potvrzení o odeslání s odkazem na sledování stavu zásilky (může být ve složce SPAM). Pokud ano - na stránkách kurýrní společnosti získáte informace o aktuálním stavu zásilky. Nezapomeňte, že doba doručení je orientační - skutečný termín doručení obdržíte ve zprávě od kurýrní společnosti.
  • Pokud balíček nedorazil i přes potvrzení od kurýrní společnosti - kontaktujte přímo přepravní společnost.
  • Pokud jste neobdrželi odkaz na sledování zásilky - zkontrolujte naši poslední zprávu o stavu vaší objednávky a datum jejího dokončení. V situaci, kdy termín kompletace objednávky uplynul - kontaktujte nás a zjistíme co se stalo.

Zákaznický servis: +420 296 330 551
email: [email protected]